bara för att jag inte kan sova..

1. Är du singel? yeah i am :D
2. Bästa killkompis: stinky,mange eller niklas tror jag.
3. Bästa tjejkompis: madde,amanda & min syster helt klart!
4. Röker du? nej vf skulle jag? o:
5. Fullständigt namn: madelene svea guninger ohlsson (min mormors&farmors namn som mellan namn)
6. Födelsedag: 22 mars 1994.
7. Är du svensk? nästan helt är 12½ % nått annat haha. 
8. Vem ringde dig senast? min syster
9. Vem smsade dig senast? madde
10. Vem kramade du senast? madde tror jag ^^
11. Vem pussade du senast? min bebis tyson(hunden)
12. När pussade du någon senast?  nån timma sen kanske ? :P

 

13. En snygg kille: finns många hehe
14. En snygg tjej:
15. Vem träffade du senast & vart någonstans? min familj, innan jag gick å la mig
16. Ögonfärg: bruna
17. Vem såg du senast? mammis & syster
18. Har du någonsin förlorat en vän? nej, inte så. däremot med vilje brutit kontakten med några.
19. Vad åt du senast? natur godis hehe
20. Vad drack du senast? cola
21. En vacker person: mina fina vänner. vackra på både utsidan & insidan.
22. En snäll person: haha. jag kanske ?;)
24. En konstig person: måste nog säga mig själv där också.
men närmast att kirra förstaplatsen på den, efter mig, är nog madeleine, haha. 

en as gammal bild på mig & madde haha, älskart! but that how we roll!
25. När skrattade du senast? för en halv timma sen kanske ;)
26. När grät du senast? för några dagar sen.
27. Vill du ha ditt ex tillbaka? haha igentligen så nä!
28. En du saknar: frefre,stinky,magnus,kenny & min gammla mormor!
29. Ditt humör just nu: jag mår bra, trött men kan inte sova bara haha
30. Hur många vänner har du på facebook? 341
31. Hur många av dem är tjejer & hur många killar? ööööh orka ^^
32. Har du skilda föräldrar? nej
33. Hur många syskon har du? en syster ;)
34. Din favoritfärg: blått, svart,silver & vit
35. Nån du vill träffa: nya männsikor! men oxå madde,stinky osv osv
36. Äckligaste du vet: lögner & misshandel
37. Har du någonsin brutit mot lagen? åkt moped utan hjälm, kört moppe utan moppe kort å säker massa mer!
38. Är du kär just nu? ah i livet :D
39. I vem? LIVET SA JAG JU -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0