freak

nu kanske ni undrar vf jag har taggigt bort nästan alla inlägg? jo de e så att mitt liv har förändrats... igen antar jag, fast denna gången tillbaka. mke nöjd med de. älskar att ha tillbaka min gamla frihet. flörta med vem jag vin å va med vem jag vill när som helst. ja alltså jag & min förra pojkvän har gjort slut. va bäst så. för oss båda ! har så himlans fina vänner som hjälpte mig att komma över allt å börja leva på ett par få dar ! hur underbart e inte de då? jo väldigt haha, så nu ska jag leva som i sex and the city för ett tag. shoppa,kompisar å massa killar ;) haha ! nejdå. men jag ska leva livet ordentligt igen! like on real ! hihi aja nu vet ni de antar jag, ska oxå börja uppdatera mera! thats some true words.
hörs snart igen.
puss gos ungar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0