sommaren 2012

this summer...
kommer inte jag gömma mig bakom nån på stranden. åååh nej! jag ska ÄGA stranden, alla ska vända sig om å bara önska att dom va jag mohaha ! hur? jo jag ska bli nyttigare, å träna röven av mig, jag har lovar mig själv att inte skaffa navelpircing om jag inte först ha kommit iform & eftersom jag verkligen vill had e så e de la bara att se glad ut å ta tag i sitt betende. man blir inte väll tränad av att sitta på röven framför tv å  va avensjuk på allt å alla som ser bättre ut, jag menar klarar dom att se ut så kan väll jag me? right !? de tror jag ialle fall. jag har rätt så lätt att komma iform när jag väll vill så nu fan !
ska dock berätta mer om de imon, mått på mig nu å hur jag vill va, mat & tränings schema ska göras & den här gången SKA jag inte inte misslyckas. vet ni vf? jo för att jag för de första har värdens bästa stöd. av bla madeleine , kolla hennes blogg mendans ni kan vetja! hon är lika moteverad som jag är.  & de betyder att vi INTE kommer faila...
kommer du? eller är sommaren 2012 året för dig med ?!




de är mitt mål, vad e ditt?

/TTYL



Kommentarer
Postat av: broff

YOUGOGIRL!

det här klarar vi tillsammans. med början imorgon,

rumpövningarna är först på mitt schema imorgon! woho! ;)



WE'RE GONNA OWN THIS SUMMER! 20-fucking-12! WOHO!

2012-02-17 @ 00:23:17
URL: http://bbaramadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0